Bebeğim doğduğunda silikonla emiyordu , sonra onu bıraktırmaya çalıştım tam bıraktı derken bu sefer meme reddi yaptı , onu yenmeye çalıştım . Normal bir pozisyonda emmiyor emince kısa emiyor . Doğumdan beri sınavım oldu emzirmek. Ve artık görev oldu benim için. Dışarıda acıkacak diye aklım çıkıyor . Örtü altında usulca emziren annelere bakıyorum. 4 aylık olucaz . 6.aya kadar dayanmayı düşünüyorum . Sakince normal bir emzirme yapmayı o kadar isterdim ki çok yoruldum ve 2 ay daha dayanıcam. Benim gibi hisseden var mı ?