zeynep1401 molfix bezden olabilir 1 yaşinda ise muhtemelen 5-6 beden kullanıyorsunuz kızımda geçen hafta çok kötü pişik oldu dediğiniz gibi makattan, ve molfixin 4 bedenden sonraki numaraları çok kötü sosyal medyada’da görüyorum taşırma ve pişik yapıyor bizde aynısını yaşadık prima aldık o iyi geldi muhtemelen bez hava almıyor ve pişik yapıyor çilek vermeyi kestik asitli bütün meyveleri kestik, anca yeni yeni düzelmeye başladi