İyi geceler kızlar bebeğim sarılık oldu yoğun bakıma 3. Yatışı ABO kan uyuşmazlığından dolayı hastaneye yatıyor yarın taburcu olabilir eve geldikten sonra uyandırmakta zorluk çekiyorum nasıl uyandırabilirim ve beslenmesi nasıl olmalı anne sütünü memeden emdikten sonra biberonlada arkdan veriyorum mesela mamayı ne zaman vermeliyim tecrübesi olanlar varsa yardımcı olabilir mi!