yusufum- selge, wom deluxe, bera, adin ama bunlar muhafazakarlar. En beğendiğim tabi ki selge
Bera aşırı sıkıcıydı çok beğenemedim. Wom güzel ama yollar engebeli olduğu için bebek arabasıyla zorlandım. Adin ve selge en beğendiklerim. Selge özellikle yemekleri ve çocuk aktiviteleri müthiş bu senede gideceğiz 3 yıldır üst üste gidiyoruz.