Kızlar merhaba herkese iyi akşamlar 8 ay önce doğum yaptım doğumda almadığım kiloyu doğumdan sonra aldım 70 ile hamile kaldım 87 ile doğuma gittim şuan 94 kg yim ve çok kötü hissediyorum kendimi kıyafetler olmuyor zayıflayacam diye yenilerini de almıyorum kendimi çirkin görüyorum her karşılaştığım ay kilo almışsın sezeryan kilosu verilmez vs diyor ama ben doğumdan sonra aldım 2 aydır emzirme de bıraktım ama hala veremedim doktora gittim sorun da yok isterse m ile başlayan iğne başlarız test sonuclarına göre dedi ama iğne de çok pahalı ve doktor da 7 civarıydı o kadar para vermek istemiyorm Herbalife belki başlarım bir süre alışabilmek için bayramdan sonra diyete başlıyorum sizler neler yapıyorsunuz