12 aylık bir bebeğim var arkadaşlar eskiden de bi yere dalar gibi yapar bacaklarını kasıp elleriyle gel gel gibi hareket yapar gülümserdi ara ara ama artık gece uykusuna geçerken ışıklar sönünce yapıyor algısı açık napıyorsun sen diyince falan gülüp bana dönüyor sonra tekrar tavana bakarak yapıyor dikmatini dağıtınca yapmayı bırakıyor sizce bu nedir korkuyor mu heyecan mı oluyor başka bir şey mi bilgisi olan yada bu durumu yaşayan anneler var mı