beyzaan 3 buçuk aylık bebeğim var reflüsü var diye doktor tavsiyesi ile Aptamil Ar kullanmaya başladık ama koyu kıvamlı olduğu için kabızlık yapıyor ıkınıyordu sürekli daha sonra Aptamil Prosyneo ya geçtim azalta azalta Ar mamayı . Sindirimi kolay olduğu için bebiş rahatladı Ar iyi hoş reflü için ama bebekte huzursuzluk yapıyor. Şimdi kusmalarını da artık yapacak bir şey yok üst değiştiriyoruz sürekli.. Ar kullandığım dönem su da vermedim bu arada su verilmez diye biliyorum ilk 6 ay bebeklere