hifam18__ koliktir bence çünkü her bebeğin gelişimi ve sindirim sistemi farklıdır mama ile besleniyorsa farklı mama deneyin eğer emziriyorsan yediklerine dikkat edebilirsin ama 10 güne kadar yapmaması çok normal benim görümcemin oğlu 15 gün yapmazdı bağırsakları çok yavaş çalışıyor demişti dr şimdi 3 yaşına geldi 1 yaşına geldiğinde bağırsakları normale dönmüştü ama mamayla besliyordu bütün mamaları kullandılar en son 1 yaşında mamayı bıraktı sırf lifli gıdalar ve sıvı besledi bide oğlu ıkınmayı da öğrenince o sorunu kalmadı