babycakir Güzel anneler emzirme döneminde saç boyattınız mı ? Hamilelikte çekindiğim için boyatmadım ombre yaptırmak istiyorum. Ama şimdide emzirme döneminde de sakıncalı diyorlar. Dipten açıcı olacağı için sakıncası olur mu sizce ?
zynpks babycakir iki sene oldu boyatmayalı of kızım hala emıyor 18 aylık hamılelıkte de boyatmamıştım bakalım yaz bitmeden boyatmayı düşünüyorum kızımıda memeden kesmeyi hayırlısı :)))
gulsahh0 babycakir ben emzirme döneminde arkadaşım da gebelik sırasında ombre ışıltı yaptırdık hiç bir sıkıntı yaşamadık ancak dipten bir işlem görmemiş oldu
Urassmom34 babycakir bugün yaptırdım senelerdir platin kullanıyorum, alerjim olduğu için zaten dibime değdirmiyor kuaförüm ama yine de temas ediyor bir sakıncası yok diye biliyorum
babycakir zynpks maşallah iyi dayanmışsınız benim beyazlarım var psikolojik olarak da iyi hissedeceğimi düşünüyorum ama çok kararsız kaldım araştırınca
ayisigi06 Kuaförlere sorsanız çoğu bişey olmaz ya da olmayan boyalarla yaparız vs vs konuşuyorlar onlara göre lazer vs de yapılabiliyor ama ben riske atmadım bence değmez. Sonuçlarının neye mâl olacağını bilmiyoruz sonuçta
babycakir ayisigi06 benim doğum doktorum 40 ı çıkınca boyatmış bana kalsa beklemezdim sen de boyatabilirsin dedi ama araştırınca kararsız kaldım