Kızlarım merhaba. İyi akşamlar. 16 ay 11 günlük bir oğlum var ve aktif şekilde bebek arabamızı kullanıyoruz. Bebek arabası dediğime bakmayın adeta kağnı hshshshhsh. Çok ağır bir araba. Bu zamana kadar iyi bile dayandım ona. Diyorum ki daha hafif şöyle güzel bir baston tipi bir bebek arabası alayım. Ama sizce artık gereksiz mi? Yoksa daha kullanırmıyız? Bebeğim yürüyebiliyor tabiki ama mesela bir yere giderken falan hep arabamız bizimle oluyor şuanda. Alıp 1-2 ay sonra kenara atacaksamda o parayıda vermek istemiyorum. Sizce yeni alıp uzun süre kullanırmıyız? Yoksa elimdeki ile idare etmeli miyim?