adenveben n58 burdaki yazılanları okudukça bile içim bi hoş oldu ve nasılsa kanı da yeşil bu böceğin 😱🤮
yildiz49_ n58 havalar sogugunca çatılara, bodrumlara falan saklaniyorlar. oralarda yumurtluyorlar havalar ısınınca da uyaniyorlar malesef. bende çok iğreniyorum, dışarı bile cikamiyorum
bebiskoveannesi n58 evet aynen öyle kapı pencere dahi açılmıyor. Herkes kara kara düşünüyor yaz da geliyo diye. Felaket bişey yani. Cam kenarları o böcekle dolu resmen