[silindi] İhtiyac sahini biri nasıl bulunur veya apartmana kapalı bi gıda tarzı bişey dağıtmak olurmu şükür için yardımı olurmusunuz
mam020 [silindi] tabiki olur bizim dinimizde gulumsemek bile sadakadir icinden sadaka niyetiyle hersey yardm edebilrsn 😘
_tospikannesi [silindi] çocuk sevindirebilirsin canım 🙏🏻 Kıyafet olabilir okuyor ise kırtasiye alışverişi
Byzgl_2019 [silindi] en güzel sadaka bence çocuk esirgemeye verilen sadakadır. Gıda vs kabul ediyorlar mı bilmiyorum ama kıyafet alıp verebilirsiniz. Yetim sevindirmek kadar büyük bir sevap yok. Çevrenizde yetim birisi varsa onada verebilirsiniz.