fatma9626 Bende 3 ay 11 günlük sürekli kavga halinde memeye. Ön süt alıyor sonra ağlamaya başlıyor Ne zormuş emzirme
Meret hilal858 hala aynı ya bayramla da zaten ortamlar hiç uygun olmadı mecbur biraz emdi 1 dk kadar .sonra aç kalmasın diye mama verdim hala direniyor bakalım emmemek icin