inci86 bizde 28 aylığız çoğu şeye kendi isim takıyor abiye gogo
Kırmızıya ci
Arabaya cücü diyo mesela. Bütün hayvanları biliyo seslerini taklit ediyo ama hayvanların isimlerini söylemiyor toplam 36-37 kelimesi anca var, ikili kelime olarak anne gel baba aç diyo. Ben 2 ay önce dil terapistine götürdüm. Terapist algısı çok yüksek sadece konuşmada geriliği var ekran varsa kesin tamamen kesemezsenizde sabah 20 akşam 20 dakika olacak şekilde sınırlı verin. En önemlisi akranları ile bi araya gelsin dedi. Bende kreşe verdim haftanın 5 günü 2 saat gidiyo. Üç dört gündür öğretmeninin ismini söylemeye başladı sıla sıla diye söylüyor mesela 🥰benim oğlumda 3 yaşına doğru konuştu sanırım birazda genetik, korkmayın rahat olun bende kafaya takıyordum terapist konuşmayacak çocuk hiç konuşmaz korkmayın açılır bir kaç aya dedi