zynpdgs reyhanks benimki de 4 aylıkken yarım dönmeye başladı beş aylık olduğunda bir kaç gün yüzüstüne döndü sonra bıraktı şimdi 5 ay 29 günlük 1 haftadır sürekli dönüyor tumy time sevmiyordu bebekken yaptığımda ağlıyordu sürekli
hcrclk anonymous1 bu benim kızım. 10 aylık olacak hala tam dönmekten nefret ediyor. Döndüğü an ağlamaya başlıyor. Ama yürümeyi ve oturmayı çok seviyor
anonymous1 hcrclk benim bebeğim de aynı adım atmayı hala tam çözemedi ama ayakta durmak bile çok hoşuna gidiyor ama yüzüstü durmak aslaa hemen ağlıyor😂
bebikomomyy reyhanks bebeğim ilk 5 ay sürekli tummy time yapmasına rağmen 8 ay 20 günlükken döndü. 5 aydan sonra tummy time istemedi sıkılıp ağlıyor. Şuan 10 aylık emekleme yok. Her bebeğin gelişimi farklı :)
pinaremekli reyhanks 4. Ayına girdiğinde koltuktan düşerek döndüğünü öğrenmiş olduk😊 düşe kalka öğreneceğiz çoğu şeyi inşallah
kakulelipasta reyhanks 5 ay 27 günlük tam tur kendi etrafında dönüyor istediği yere veya oyuncağa döne döne gidiyor. Tam net dönmeye başlaması 4,5 aydı.
mrsheisenberg Madamehappyyyyy aa dönmek gelişim basamağı diyorlar diye üzülüyordum. 6 buçuk aylık tombik bebeğim dönemiyor uğraşıyor ama olmuyor. Dönmesede olur yani sorun yok o zaman
muazin_annesi mrsheisenberg Üzülme hiç kardeşim. Her bebek farklıdır. Başını tutmasına bir dikkat et onu geliştirmeye çalış onun dışında hiç belli olmaz benim yeğenim misal emeklemeden yürümüştü… Sen üzülme sütün moralin etkilenmesin
muazin_annesi reyhanks Bence burda önemli olan dönme egzersizleri yaparak bebeğe nasıl döneceğini öğretmek. 4 aylıkken döndü sabahları yapıyorduk
minnakanneyim reyhanks 3.5 aylıkken yan dönmeye başladı 4.5 aylıkken tam tur dönüyordu istediği yere dönerek gidiyordu. Tummy time yaptırmadım Reflüsü vardı çünkü durmak istemiyordu bide kafası büyük biraz tutamıyordu ağlıyordu ondan çok yaptırmadim
mirza77 reyhanks 3 ayliken döndü alti ayliken emeklemeye başladı 8 aylik koltuklara tutunum yürüyor tabi her bebegin gelişimi farklıdır
middlemistt Kızım 7 aylıkken dönmeye başladı tummt time yaptırıyordum ama kısa süreli oluyordu hiç sevemedi o pozisyonu