sinemto Lütfen bir akıl verin 12 günlük bebegim soguk alğınlığı olmuş öksürük var doktora götürdüm burnunu cek emzir 10 güne gecmezse getir yatış veririz dedi ne yapmam lazım iyileşme için hadi gecmezse çok korkuyorum çok kötüyüm kızlar yardım edin
usenmedimyaptimbirvelet sinemto sık sık emzirin. Serum fizyolojik sıkıp burnunu baby vac diye aspiratör var onla çekin çok dibinden çekiyor bebek rahatlıyor hastalığı daha kolay atlatıyor. Oda nemlendiricisi alın içine bir de nane yağı ekleyin gece boyu çalışsın benim bebeğimde 1.5 aylıkken hastalandı doktora gittim ama direkt detaylı muayene bile yapmadan antibiyotik verdi antisiz geçmez dediği bebeğim 2-3 günde atlattı
sinemto usenmedimyaptimbirvelet iştahida çok kalmadı emmiyor bende mama takviyesi ile birlikte sık sık besliyorum burnunuda çektiriyorum bakalım nasıl olursa ben gittim hiç bir şey veremeyiz dedi