Kızlar 3 gündür kabus gibi geçiyor yüreğim ağzımda sanki aşıdan sonra eve geldik uyuyordu kalktı ilk nöbeti o zaman geçirdi kaç kere sesi gitti 1 saat boyunca ağladı sonea sakinledi gece ateşlendi ateşini düşürdüm dün ağlamadi ama ateşi vardı yine ince giydirip calpol verdim bugün ise sabaha kadar yatmadı 1 saat yarım saat arayla kısa kısa aglamalarla uyandı gazını çıkarıyorum karnı tok ama yok ağlıyor az önce ise yine ilk günku gibi sebebsiz yere ağladı kıpkırmızı oldu sesi gitti normal mi bu çok korkuyorum o an elim ayağıma dolaşıyor 😭😔 normal de hiç ağlamaz çok sakin bir bebekti