Minikbiiranne dün yaptım🤣 ya Allah bismillah diyip seyitonbaşı gücüyle giriştim eve. Bir enerji geldi bianda. Bayadır üstüme üstüme geliyordu camlar perdeler çok kirliydi. Mis gibi oldu o perdeleri asınca kokusu beyazlığını görünce yorgunluğma değdi dip köşe sil süpür de yaptım toz alma vs. Yıkanmadık bişiy bırakmasım makine kaç kere çalıştı bilmiyorum🤦♀️ bugünde acısı çıktı kollarımı kaldıramıyorum belim kopuyo. 😞