Kizlar ben kafaya koydum cocugun iyiligi icin de kendi iyiligim icin de uyku egitimi vericem su bayram bi gecsin sonra da menenjit asisi var onu da atlatsin benden kurtulusu yok umarim basarili olurum 🥹 yalniz ben bunu kendim basaracagima jnaniyorum o yuzden parayla egitim falan satin almicam her bebegin ihtiyaci aliskanligi farklidir ben kendi bebegime gore yonlenmeye calisicam ama egitim alanlara ya da kendi egitim verip basarili olanlara sorularim var. Bebeginiz bu surecte cok agladi mi kac gunde alisti ? İkincisi misafirlige gidince uyutabiliyo musunuz ayni duzeni mi ariyor ? Bu donemi kolaylastiracak hizlandiracak tuyolariniz onerileriniz varsa lutfen bana yardimci olunnn