gamzelice Kızlar 1 ay önce sezaryen oldum ama iki seferdir rahmimde oluşan pıhtılar sebebi ile kürtaj oluyorum doktor içerdeki pıhtıları temizliyor tekrar olursa histerekopi işlemi uygulayacağım dedi yaşayan bilen var mı çok canım sıkılıyor artık bu duruma
Busra3460 gamzelice doktorunuz doğumdan sonra kan sulandırıcı iğne vermedi mi ? Benim doktorum vermişti pıhtı oluşmaması adına
cakebabe gamzelice nasıl anlıyorsunuz bunu bende sezaryen oldum ama kan sulandırıcı falan kullanmadım
kitapsever_ gamzelice herhangi ni hastalık var mıydı gebelikte bana 40 tane yazıldı gebelik kolestazi ve tansiyon yüzünden iki gebeliğimde de aynı sorunlar vardı ama bebek yoğun bakıma alındığı için üzüntüden kullanmadım hiç bişi olmadı belkixe olmuştur nasıl anlaşılır ki geçmiş olsun bu arada çok zor kürtaj olmak
minnnie Benimki kendi kendine geçer masaj yap rahmine göbek deliği üzerinden demişti ve geçmişti 🤷🏻♀️
Maviim cakebabe Bende sezaryen oldum 4 sene geçti üstünden.. banada hiç öyle iğne falan vurulmadı konusu bile geçmedi ilk defa duyuyorum
gamzelice Maviim valla artık hem sezeryan hem normal doğum yapan herkese yazıyorlar bu iğneden kan sulandırıcı küçük bir iğnedir kola ya da göbeğe yapılıyor benim koldandı hatta acıtıyor yakıyor biraz ilacı
gamzelice kitapsever_ hastalık yoktu gebelikte iğne yapmadım sezaryenden sonra kan sulandırıcı iğne verdi ama normal doğum yapanlara da veriyorlar o iğneden düzenli kullandım ama yine de pıhtı oluşuyor