Merhaba herkese, 13 aylık oğlum 1 yaşından beri aşırı memeye bağlı oldu, bu durumu nasıl aşıcam inanin hiç bir fikrim yok, başına gelen bu yolda tecrubeleri anneler yardımınıza ihtiyacım var, yani bu bağlılık iki saatde bir 3 saatde bir değil her an istiyor ama her an, artik bunaldım gerçekten onu uzmek bağirmak istemiyorum ama bu durum beni o kadar yoruyorki, allah nasib ederse 2 yaşa kadar emzirmeyi düşünyrdum ama şuan acaba kessem mi diyorum, kiyamiyorumda, boyle de yol kat edemiyorum, mesela oturduk oyuncaklarla oynucaz hemen geliyor bebi diyor mememe ne alaka onu da bilmiyorum😂tüm gün bebi bebi sıkıldım artk🥲disari çiktikmi, 1 buçuk saat sojra hemen mizirdaniyor, asansore zor biniyoruz ağlayarak kalkiyiruz hic bir şekilde soyunmama bile izin vermiyor, ellrrimizi yikamama bile, yani ağlamak mizirdanmak değil, öyle ağliyor ki sanki etini kesdik bir sey yaptik, lutfen bu durumu yaşayan hanimlar nasıl yonete bilirim bu durumu, bu kadar bağımlılık normalmi? Diş çıkarmiyor şuan, aç da deöil, sadece keyfi, anlatiyorum ama anlayacak yaşta da değil, olmaz diyorum sakinleştirmek mumkun olmayacak şekilde ağliyor, lytfen yardim 🥲🙏🏻