Artık kızlar 1 yılı aşkındır tırnak yiyor yapacak birşey bulamasın eli ağzında şimdi ayağının tıranklarını da yiyor doktora götürdüm çocuk psikiyatrisine götür dedi ona da götürdüm daha önce kolu bacağı yanmıştı doktor ondan olmuş o tetiklemiş dedi dikkatini başka yere yönet dedi ama olmuyor. Acı oje varmış kızlar denesem zararı olur mu