Kızlarrr topşın destek lazım kafayı yicem…
Doğumdan sonra özellikle çok terlemeye başladım. Ben kendimi böyle bilmem. Terlemem terlesem kokmaz vs vs. Tamam hormonlar çalışıyor ama bu kadar çok mu? Sırtıma havlu koyuyorum 2 saate kalmasam sırılsıklam oluyor. Dışarı çıkarken de havlu koyuyorum yoksa üşüteceğim. Ama çok itici. Sortkmdan totoma kadar terliyorum. 🤯😔😔Yani tövbe est anneannem yapardı fırtına havlu tabi o zamanlar tontondu.
Herkes emzirme hormon vs diyor ama etrafıma soruyorum böyle olan yok. Su içmesem bayılırım sususzluktsn. Üstelik kilo falanda verdirmiyor 😂
Buna benzer durum yaşayan muzdarip yada önerisi olan bir insan evladı var mıdır ya? Banyo yaparım çıkarım üstümü giyerim yine terliyorum 😢😢