banauygun harfleri sesleri ile ogretmek gerekiyor aksi takdirde yanlis ogreniyorlar ,tavsiyem akisa birakmak ilerde bizim gibi zorlanirsiniz ,simdi anaokulunda ogretmenin dagittigi etkinlikleri ogretmen soylemeden arkadaslarina napmalari gerektigini yonergelerden okuyup soyluyor ve bu iyi bir sey degil ,sayi saymayi da o yaslarda cok iyi biliyordu toplama cikarmayi da biliyor yani ogretilse carpma bolmeyi de ogrenecek ama 1. Sinifta cok sikilacak simdiden diyir ben 1. Sinifa gitmek istemiyorum oradakiler okumayi bilmeyecek ben napacam diye