Arkadaşlar merhaba. 15-20 gündür tuvalet eğitimi ile ilgili kitap aldım ve oğluma hep süreci anlattım. Ufak ufak çiş ya da kaka yaptığında bezine söylemeye başladığını fark ettim. Haftada 1-2 günde sabahları kuru kalkıyordu. Klozete oturmak için hevesliydi. Bismillah diyerek dün akşam üzeri başladım. Son bezi kalmıştı zaten ya bez alacaktık ya başlayacaktık. Bezini birlikte çöpe attık. Neyse, 2.5 saate yakın çişini tuttu. En son tuvalete gittik gelmiyor diyerek kalktı ve 5 sn sonra altına yaptı. tamam dedim olabilir. Onun peşine yine yaklaşık 2 saat sonra filan altına kaçırdı bunları hep not aldım.
Sabah uyandık ilk çişimizi tuvalete yaptık çok şükür.
Ama sonrasında hiç denk getiremedik. 2 kere çiş 1 kere kaka kaçırdı. Acaba hazır değil mi diye çok endişelendim açıkcası. Tam olarak ne zaman kendileri çiş/kaka geldiğinde söylüyorlar ?
Ve süreç için özellikle kaka konusunda önerileriniz nelerdir?