Suklumaga banu32 ırmak bende çok beğeniyorum keşke çocuklara bu isimler de koyulsa uzun zaman oldu kimseden duymadım çok güzel isim
metekaanmomm Suklumaga aynen çok güzel isim keşke gene koysa insanlar.. üç kişiden ikisi ya Alya, ya da Arya ya da Lina artık bıkkınlık geldi
Suklumaga Gokturkmom ya Elif ismi gerçekten çok güzel ve çok hanım oluyor bu isimdekiler artık kimse koymuyor çocuğuna halbıki çok duru bir isim 🤗
veraann Suklumaga ben adımı seviyorum zaten herkeste olmayan bir isim ama dün eşim bir isim duymuş Bârla diye kızımın adı başka tabi Buda güzelmiş diyor kızımın adını bunu koymak isterdim kulağa hoş geliyor ama kendi isminide çok severek koydum