Hemdem__ perla_ Bende kaybetmiştim hemen karakola gittim birşey yapmadılar.Nüfus müdürlüğüne git dediler.Ama tatile girdiği için bayramdan sonra gidersin artık.
nisven perla_ nüfusa mecbur gitcen yenilemek için ben ehliyeti kaybettiğimde karakola dilekçe vermiştim senin adına biri bir işlem yaparsa diye evrağıda sakla
TalentedMom perla_ dıŞarda düşürmüş olabilir misin kayıp ilanında bulunman lazım şuan bayram tatili mecburen bayram sonrasına kalır ama istersen karakola bilgi verebilirsin kimlik bilgilerini kullanmasınlar diye
Hatice001 perla_ canım ebem derdi ki birşeyin kayıp olunca birini suçlamadan bulaman derdi buldun mu kimliği