babyandmom_ Kızlar saçlarımı ve kaşımı boyamak istiyorum bebeğim 15 aylık emzirirken saç boyatan var mı ? Ya da bu süreçte ne yapmalıyım ?
babyandmom_ surprizbebe valla boyadım gitti bende. İnanın aynaya küsmüş haldeydik kaşlarım saçlarım kömür gibi zaten kendimize bakamıyoruz adam akıllı
surprizbebe babyandmom_ aynen ben de öyle 10 cm den fazla dibim vardı😆 hemde çok beyazım var. Süte geçeceğini sanmıyorum ama beynimize kadar işliyo boya onu biliyorum
babyandmom_ surprizbebe Yılk geçmiş yarıya kadar sarı kes kes bitmedi sarılar delirdim bende en son. Kaşım kara saçım kara uykusuzluktan yorgunluktan sürat bembeyaz Yeto dedim