İlk doğduğunda göğüs ucunu kavrayamadığı için 2 3 gün kullandım daha hastanedeyken almıştık hatta hemşireler demişti onun çok iyi sterilize edilmesi gerekiyor her emmesinden sonra sıcak suyla iyice temizleyip kuru tutuyordum çok zor oluyodu sizin için çok zor olabilir aslında inşallah kısa zamanda tekrardan emer eskisi gibi bebeğiniz🙏🏻