Kızlar bayram geliyor ve ben bir yere gitmeye cesaret edemiyorum galiba, bebeğim hiç durmuyor uykuya direniyor kriz geçiriyor resmen 3 ay 25 günlük 4. Ay atağı mı nedir bilmiyorum ama aşırı huysuz. Sadece beşiğinde uykuya geçiyor o da ağlayarak. Dışarı çıkmaya cesaretim yok, arkadaşlarım eve çağırıyor korkuyorum gitmeye ağlar susturamam diye. Ama eşim de nereye kadar böyle olacak git ağlasın elbet susar diyor. Çocuk da alışsın insanlara diyor ama ben korkuyorum o ağlayınca stres oluyorum. Sizce nasıl yapmam lazım hep böyle mi olacakk