Merhaba kızlar , ablam cuma günü sezaryenle 38 haftalık bebeğini doğurdu . Doğum sonrası emzirmiş bi sıkıntı yok fakat Doğumdan yaklaşık 3 saat sonra bebek emmemiş hızlı soluk alıp verme ile doktorun yanına götürmüşler ve doktor ciğerde su kalmış diyerek küveze almış . Gece yarısı enfeksiyon da var diyerek sevk etmişler başka hastaneye . Ablam çok üzülüyor bizim de bir bilgimiz yok ne olacak süreç ? Aranızda benzer bir durumla karşılaşanınız var mı ?