yourpariah kızlar 50 günü geçti doğum yapalı hala kırmızı ve ped dolduran şekilde kanamam var bu normal mi? sezaryen doğum yaptım bu arada
annisoldum yourpariah bende 59.günde bitmişti maksimum kaç gün oluyor bilmiyorum. Ama uzarsa bir doktora görün belki bir sorun vardır. Yoksa bile kafanda soru işareti kalmasın için rahat etsin. Çünkü benimki yoğun değildi ilk günler bile hafifti son günler lekeydi sadece