Prensesannesiveprensannesi Arkadaşlar basaksehirde oturuyorum 15gun oldu nerdeyse kızımda bende hastayız son 5gundür sabah akşam iğne vuruluyoruz bu yüzden temızlık yapamıyorum kızımda durmuyo zaten sureklı kucakta evım gerçekten berbat oldu bıldıgınız guvenılır guzel temızlık yapan bırı varmı herkesi çagramıysunuz bir sefer de şirketten cagarmıstım hıc begenmedım
BenMathilda Prensesannesiveprensannesi ben de basaksehirdeyim, çağırdığım kimseden memnun kalmdim maalesef. kaçıncı etaptasiniz
NrYlmzTsr Ben de basaksehir de oturuyorum, daha önce biri geldi memnun kalmadım, simdi cleango şirketini kullaniyorum.