Merhaba arkadaşlar, nisanda doğum yaptım ücretli izindeyim şu an. Doğumdan sonra izne çıktığım tarihten itibaren olan rapor param yatmıştı. Ama şu an prosedür nasıl ilerleyecek bilen biri aydınlatabilir mi? Nisan 21de doğum yaptım. 30ar günlük periyotlarla para almak istediğimi iş yerime söylemiştim onlar onaylamış. Çalışma hayatım alo 170 ile görüştüm az önce iş yerim onay vermiş ama kurumda hesaplanmamış henüz ücret dedi. Kafam aşırı karıştı hangi tarihte ne kadar para alacağımı nereden öğrenecegim ben :(