Ben yaşamadım ama şöyle düşünüyorum, bence bunu hemen acıdan zevk alıyor diye düşünmemek lazım. Belki yara bandını, ilgi görmeyi, kucağa alınmayı ya da yaralı olunca annesinin onunla ilgilenmesini seviyor olabilir. O yaşta çocuklar bazen ne hissettiklerini tam anlatamıyor, davranışla göstermeye çalışıyorlar.
Bence kızmadan, panik yapmadan sakin konuşmak daha iyi olur. Mesela yaran yok ama ilgi istiyorsan bana söyleyebilirsin, ben yine seninle ilgilenirim gibi. Gerçek yara yoksa yara bandı takmamak da iyi olabilir, çünkü çocuk bunu ödül gibi görüp tekrar edebilir. Benim kizim buna en yakin olarak baskasinin basina gelen kotu bir olayi kendisine olmus gibi anlatmisti. Sakince benzer konusmalarla cozmustuk sonra da ilgisini kaybetmisti.