Bebeğim 5 aylık olacak birkaç gün sonra, gün içerisinde hem emiyor hem mama içiyor ama gece emmesi gündüze göre dsha iyi bir de gece sütüm sanki daha iyi geliyor gibi yani doymayla alakalı olduğunu düşünmüyorum, çünkü mama içirip yatırıyorum ama dün akşam mesela çok zor uykuya daldı ve uyanıp durdu en son emzirdim öyle uyudu ama yenidoğan bebek gibi 2 saatte bir falan uyanıyor asla böyle değildi uykusu son 2 haftadır çok kötüyüm, sanırım memede uyumak istiyor, uyanınca ağlamazdı ağlayarak uyanıyor emmeden de uyumuyor napocam böyle bilmiyorum ataktan mı neyden bilmiyorum niye böyle yapıyor daha ne kadar dayanabilirim onu da bilmiyorum, memede uyumaya çözüm bulan oldu mu ya nolur bir yardım edin