Benimde bebeğim 3 aylıkken otomatik sallanan ana kucağından düşmüştü burnu kanamıştı ben götürmüştüm 3 saat boyunca uyumasın gözlemleyelim dediler uyutmayın iki üç saat kusma gibi belirtileri olursa beklemeyin hemen götürün siz genede riske atmayın götürün ne olur ne olmaz bence