İnstamomlara göre hepsinin 6 aylık bebekleri konuşuyo 7 aylıklar yürüyor falan fjdjdj bi ara ben de takılıyordum farketmeden. Şuan 8 aylık hala tam dönmüyor. Ama farkettim canı istediğinde yapabiliyor, yani yapmıyor değilmiş yapmak istemiyormuş😂 emeklemiyor, alkış bay bay falan yapmıyor. Öğretmeye çalışıyorum sadece gülüyor 😂 kendi kendine kafasını hayır der gibi sallamayı öğrenmiş mesela sürekli bunu yapıyo djsjsj bir de desteksiz oturma konusunda iyi.
Ama her bebeğin zamanı farklı gerçekten takılmamak gerekiyor instagrm çok etkiliyor biz anneleri. Onlara kalsa en akıllı bebek kendilerinde. Halbuki erken/geç yok. Kendi gelişim süreçlerinde ilerlemek var 🫠