Kızlar öncelikle merhaba yeni katıldım bu uygulamaya bebeğim şuan 5 günlük oldu ve normal doğum yaptım acaba kanama ne zaman biter kısamı sürer uzunmu her bünye farklıdır da genel olarak uzunmu kısamı sürer acaba çünkü brz rhtsz edici adet gibi ağrı fln yok nemli fln bezde kullanınca sıcak VS oluyor sizce?