yusufcukkusum Sabah dudağım da uçuk çıkmış görmedim acısını da hissetmedim bebeğim 1 aylık sabah uyanır uyanmaz onunla ilgilendiğim için görmedim ve öptüm inşaAllah bir şey olmaz ya cok moralim bozuldu 😭