aslansmother Bebeğim 59 günlük sakral gamzesi var 1. ay kalça ultrasonunda bakıldı sakral gamzesine ultrason temiz çıktı ama ben omurilik ile alakalı olduğunu ve ciddi olduğunu bilmiyodum 😔 çok şükür temiz dediler ultrasonuna ama bebeklerinizde başına gelen var mı başka doktora götürmem gerekiyor mu bu süreç ve takibi konusunda da bi bilgim yok yardımcı olur musunuz ?
colbebesi aslansmother Benim kızım da 2 ay 20 günlük ve sakral gamzeyle doğdu bizim de bakıldı temiz çıktı ilk doğduğundaki gibi değil kilo aldıkça küçüldü gamze ama gamzenin olduğu yer farklı bi renk o doğum lekesi mi gamzeden mi anlayamadım sizde öyle bi durum var mı ?
Prensescik aslansmother korkma canım benim 3 kızımdada var sakral gamze doğunca baktılar hep bi sıkıntı olmadı
KLORAK aslansmother benim iki kizimda da var bbazen genetik oluyor büyüdükce kücülüyor, esim ve bende de var
beyzaarc aslansmother bizimde var ultrasondan mr için yönlendirildi doktor baktığında derin görünmüyor kıllanma yok bi sorun yoktur içiniz rahat etsin isterseniz çektirin dedi ilaç alsın istemediğim için çektirmedim hareketleri felan iyi
colbebesi annisoldum evet aynen öyle sizde de var sanırım gamzeden ötürü olan bişey demek ki 🙂 içini ferah tut bizim bebişlerimizin de gamzesi orda olmuş🌸
patilikiz Bizimde vardı doktor ultrasona gerek yok ucu derin değil demişti, bizde hep gözlemledik eşimle. Birde bebeğim çok hareketliydi o yüzdende içimiz rahattı. Mongol lekesi ve tüylenme zamanla azaldı. 10aylıgız bir problem yok 🩷
_zeyb aslansmother ben kızımda 3 aylık , usg çekildi çok şükür temiz çıktı . Doktor normal dedi . Herhangi bir işleme ya da takibe gerek yok dedi
kdicmom aslansmother ultrason temizse sorun yok demektir. benim kızımda da vardı doğar doğmaz ultrasonla bakıldı temiz. babasında da var. hatta kızım 29 aylık artık gidiyor bile yavaş yavaş gözükmüyor