Kızlar arkadaşım boşanıyor boşanma protokolüne kocası bebeye bak evde otur kirayı faturaları öderim diye yazmışlar ama süre belirtmemisler arkadasimin kendi isteğimle çıkana kadar yada yeni bir hayat kurana kadar oturmak ve ödemesini istiyorum diye belirtmesi gerekiyor muydu yoksa gerek yokmu arkadaşım da korkuyor boşandıktan sonra ödemezse diye