Sabahın 5 buçugunda kalkmışım 12 de yatmışım 1 de kalkmışım 10 dakka sonra yatmışım 2 buçuktan beri hala ayaktayım gerçekten uyumuyor bende çılldırıyorum 21 aylık oğlum hep böyle bezdim yemin ederim hayatmdan bezdim gece durmaz gündüz durmaz ağlar ağlar ağlar bişeyle oyalayamazsın memnun edemezsin oğlum hep ağlar huzurum hiç yok bıktım tahammülük kalmadı bazen öyle ki nefret geliyo oglma karşı ciddehxn bebesi böyle olen var mı ?