Bugün çok korkutucu bir olay yaşadık ve başka annelerin fikrini merak ediyorum.
Çocuğum istediği forma alınmadığı için bize kızdı. Aslında alacaktık, sadece o an olmamıştı. Kalabalık bir yerdeyken bir anda çıkıp gitmiş, bayağı uzaklaşmış. Yaklaşık 20 dakika sonra bulabildik. Çok korktuk, ben ağladım resmen.
Son zamanlarda sinirlenince ara sıra ‘giderim bak’ diye tehdit ediyordu ama ilk kez gerçekten yaptı. Biraz kardeş kıskançlığı da olabilir diye düşünüyorum. Oldukça inatçı bir çocuk.
Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Sonrasında nasıl bir tutum sergilediniz? Çocuk psikoloğu/psikiyatrist desteği alan olduysa faydasını gördü mü?