Ben beko kullanıyorum ama en iyisi Siemens diye biliyorum
Geçenlerde lüks rezidansların projesini yapan arkadaslarla bu mevzuyu konuşmuştuk
Projelerin tümüne Siemens kullanıyorlar , aklında olsun en iyisi o demişlerdi
Postunuzu görünce paylasiim dedim 🤗