40 günlüktü sünnet yaptırdığımız da şuan neredeyse 15 aylık ve öğlen pipisinde bir şey yoktu akşam uykuya yakın pipisini tuttu ağlayarak açıp baktığımda pipisinin ucu kıpkırmızıydı doktorumuza fotoğraf yolladım pipisi yapışmış getirin kremle hallederim ben dedi başına gelen var mı bir anda böyle bir şey nasıl olur 😞