Hayırlı geceler kızlar✨
16 ay 23 günlük kızım var. Büyük kızımı 18 aylıkken sütten kesmiştim küçük kızımıda Allah izin verirse aynı ayında kesmek istiyorum iki kardeş arasında hak geçmesin diye. Ama büyük kızım emzik emdiği için gece karnını iyice doyurur yatirirdim uyanınca ya şu içerdi yada emziğini verdiğim an uyurdu. Ama küçük kızım emzik emmiyor gece uyanırsa ne yapmam gerekiyor emmeye illaki kalkacak gece ne yapmam lazım şimdiden stres oldum sizler nasıl yaptınız ?