Bebeğimin poposu beyaz beyaz kabardı pişik gibi değil değişik bişey pişik kremi sürüyorum sürekli yıkıyorum sabunla ama geçmiyor resim eklemeyide bilemediğim için ekleyemedim hastaneyede virüs muhabbetine gitmiyorum nasıl yapacağım nasıl geçireceğim yardımcı olur olur musunuz