geçen hafta 11 aylık bebeğimle delphin botanik hotele gittim . kids mutfağında tuzsuz sebzeli tavuk çorbası vardı. ayriyetten açık büfesinde de tüm sebzelerin ayrı ayrı haşlamaları vardı havuç,kabak,karnabahar vs. paketli gıda olarakta hero baby meyve püresi vardı. hem otelden memnun kaldık hemde yeme içmesinden