İyi geceler hanımlar, benim yaşadığımı yaşayıp da nedenini bulan, sorunu çözen arkadaşımız varsa beni de aydınlatsın diye yazıyorum.
Bebeğim 15 aylık, bir buçuk ay önce yatağında kendi kendine uyumayı öğrenmişti ama araya bir grip bir de diş girince bırakın kendi kendine uyumayı artık hepten uyumaz oldu. Gündüz tek uyku yapıyor, Allah’a şükür onda sorun yok 🧿 Saati gelince kucağıma alırım, sakince emer ve uykuya dalar, bir sıkıntısı olmazsa iki saat uyur. Ama gece emme vakti geldi mi başlıyor bir itiş kakış. Oturuyorsam asla kucakta durmuyor, bacaklarını aşağı sarkıtıyor, tekmeler havada uçuşuyor. Bir süredir yatakta emziriyorum, ayaklarımı uzatarak, o da ayaklarını rahatça savursun diye. Ama hareketi hiç bitmiyor. Bacağıma karnıma koluma nereme denk gelirse tekmeliyor, eli zaten hiç boş durmuyor yüzümü boynumu çekiştiriyor, tırmalıyor. Memede bir türlü sakinleşemiyor. Gece emzirmeleri çok zorlaşıyor benim için. Sakinleşemediği için uykuya da geçemiyor. Kucağıma alıp gezdirerek uyutayım diyorum kucakta durmuyor, yatağına koyuyorum katılarak ağlıyor. Bir saati geçiyor bazen, yine meme diyor, hadi baştan bir daha, ama asla uyutamıyorum.
Gündüz uykusundan uyandıktan 5 saat sonra gece emzirmesi başlıyor, geç kalıyorum da ondan yapıyor desem erkene alınca da böyle.
Neyi yanlış yapıyorum ya da neyi düzeltmeliyim bilmiyorum. Yorgunluktan mı oluyor, motor boşaltımını mı yapamıyor, sinir sistemi mi sakinleşemiyor ne oluyor bilmiyorum ama çok yoruldum. Bilen yaşayan çözen varsa ne olur yazsın.
Uzun oldu okuyan herkese teşekkür ederim 🙏🏼